Coraz więcej kobiet zamiast wyprawy do galerii handlowej wybiera wirtualne zakupy. Co więcej, niektóre marki odzieżowe są dostępne tylko w sieci lub mają zaledwie jeden sklep stacjonarny. Handel elektroniczny, czyli e-commerce, to bez dwóch zdań przyszłość, do której warto zacząć się przyzwyczajać. Sprawdź zatem, dlaczego warto kupować ubrania przez internet.
Nieograniczone możliwości
Nie ma nic bardziej frustrującego niż wypatrzenie świetnej bluzki i sukienki, lecz nie w swoim rozmiarze. Często również do gustu mogły przypaść nam spodnie z reklamy znanej firmy, które jednak są niedostępne w najbliższym sklepie. W Tessita taki problem nie istnieje, ponieważ klientki mają do dyspozycji wszystkie towary dostępne w magazynie firmy. Ponadto oferta znacząco przewyższa rozmiarem większość sklepów stacjonarnych.
W sieci dostępne są również towary z całego świata – wiele sklepów oferuje dostawę do niemalże dowolnego kraju. Można zatem w ciągu zaledwie godziny odwiedzić internetowy butik z Polski, Chin, Hiszpanii i Stanów Zjednoczonych. Na dodatek ubrania można wyszukać dzięki specjalnym filtrom, które umożliwiają przeglądanie tylko takich produktów, którymi klient jest potencjalnie zainteresowany.
Oszczędność czasu
Brak konieczności organizowania wyprawy do galerii handlowej, przemierzania długich alejek, wyszukiwania ciekawych ubrań i mierzenia ich znacząco skraca czas przeznaczany na zakupy. W sklepie Tessita poszczególne rodzaje ubrań są posegregowane w logiczny sposób w kategorie tematyczne. Ponadto można skorzystać z wyszukiwarki i poszukać towarów według słów kluczowych. Te wszystkie ułatwienia znacząco skracają czas potrzebny na zakupy.
Dla wielu osób największą zaletą shoppingu online jest możliwość zaopatrzenia się w nową parę butów, płaszcz czy też jeansy bez wychodzenia z domu i dosłownie w każdej chwili. W ten sposób można znacznie produktywniej wykorzystać wolny czas i na przykład zrobić zakupy podczas podróży pociągiem, w drodze do pracy lub we własnym łóżku przed zaśnięciem. Zaoszczędzony czas można natomiast przeznaczyć na inne przyjemności.
Atrakcyjne promocje
Bardzo rzadko w sklepach stacjonarnych zniżki czekają na klientów już na wejściu. W przypadku internetowych platform sprzedażowych normą jest wręczenie kuponu rabatowego już za samo odwiedzenie witryny. Ponadto w sieci odbywa się znacznie więcej akcji promocyjnych, a zniżkę można zgarnąć np. za subskrypcję newslettera. Wiele marek działających wyłącznie w sieci rozdaje również rabaty w specjalnych konkursach.
Ponadto w sklepach internetowych często promocje są znacznie bardziej atrakcyjne niż w przypadku sklepów stacjonarnych. Dotyczy to zwłaszcza firm, które nie mają nawet własnych butików. Koszty utrzymania magazynów są zwyczajnie niższe i pozwalają na wprowadzenie lepszych cen. Sklep Tessita ma na swojej stronie dodatkowo outlet, w którym można w niezłej cenie kupić końcówki popularnych kolekcji.