Dobry pomysł a potem wyprodukowanie dobrej reklamy to jednak nie wszystko konieczne jest zakupienie odpowiedniej ilości czasu reklamowego oraz jej stała publikacja w odpowiednich odstępach czasu. Albowiem zgodnie z badaniami uczonych jedynie kwestia powtarzany bardzo wiele razy jest w stanie wpaść w ucho klientowi i jest on w stanie ją zapamiętać na bardzo długo. Mózg ludzki nie jest w stanie bez nauki na pamięć zapamiętać zaledwie raz powtórzonych treści. Dlatego też, jeżeli planujemy kampanię reklamową to powinna być ona bardzo staranie zaplanowana i na podstawie briefu określona, jakie są na nią środki przeznaczone i jakie korzyści ma przynieść ilu klientów pozyskać bądź, jakie usługi bardzo znacząco wypromować. Wtedy też będziemy w stanie dokładnie zmierzyć efekty jej działania i określić czy była ona udana czy też nie. A przecież każdemu reklamującemu się zależy, aby zainwestowane w kampanię pieniądze przynajmniej się zwróciły a założenie jest takie, aby przyniosły dodatkowe zyski dla firmy.