Reklama kontekstowa

Na tematy reklam moglibyśmy się rozwodzić bardzo długo, bo jest to temat rzeka, jak to się powszechnie mawia. Moglibyśmy wymieniać się poglądami na ich temat, mówić, które nam się podobają i dlaczego, a które kompletnie do nas nie przemawiają. Jednak niniejszy artykuł nieco zawęzi ten szeroki temat, jakim jest reklama. W tym miejscu mowa będzie o zjawisku, jakim jest reklama kontekstowa, bo kto wie co i kiedy będzie nam w życiu potrzebne. Zaczynając więc od samego początku, należy najpierw wyprowadzić definicję wspomnianego terminu. A więc, reklama kontekstowa to sposób prezentowania różnorodnych usług stron internetowych, który w stu procentach odpowiada treści reklam do tychże stron internetowych. Na pierwszy rzut oka definicja taka może brzmieć nieco pokrętnie, ale chodzi po prostu o to, aby reklamy umieszczane na danych stronach korespondowały z ich treścią, gdyż wówczas będzie większa szansa na to, że osoba, która na taka stronę trafiła zwróci na tego rodzaju sugestie swój uwagę. Reklamy kontekstowe mogą występować w dwóch wariantach. Pierwszym z nich jest umieszczanie reklam na zewnętrznych stronach internetowych, których właściciele chcą u siebie takie treści publikować. Natomiast drugim rodzajem są reklamy wyświetlane na stronie wyników wyszukiwarki użytkownika.

http://www.baseprofit.pl/

PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułStyl hiszpański
Następny artykułJakie kupić okna tarasowe?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here