Jakie reklamy są dzisiaj najmniej skuteczne

Reklama reklamie nierówna, co do tej kwestii nie ma żadnych wątpliwości, biorąc pod uwagę, że w momencie przerwy w oglądaniu filmu jedne reklamy oglądamy z przyjemnością, a inne, kiedy tylko zacznie się ich emisja szybko wyłączamy, bądź ściszamy głos. Coraz mniej skuteczna jest reklama w formie ulotek, które rozdawane są na ulicy, a których spora część ląduje w najbliższym koszu. Niezbyt dobre efekty przynosi także reklama przesyłana na maile, ponieważ zanim się taka reklamę przeczyta już ląduje w koszu, albo folderze oznaczonym jako spam.

Społeczeństwo jest zmęczone reklamą, dlatego każdorazowe próby zaoferowania czegoś nowego, co najczęściej jest zbyteczne w tradycyjnym domu muszą spełznąć na niczym. Oglądając telewizję, czy przeglądając strony internetowe, rzadko kiedy dłużej potrafimy zastanowić się nad jedną reklamą, co świadczy o tym, ze ich twórcy nie potrafią nas już niczym zaskoczyć i najczęściej powielają od lat stosowane wzorce, które kiedyś działały, ale nie dzisiaj.

http://www.akademiamlodychnoblistow.pl/

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here